Coeur Bleu

Dadaism#19

Dadaism#19

الان فهمیدم دید من نسبت به زندگی ارتباط مستقیمی با امتحانا داره؛ وقتی تو امتحانام همش میگم وای چقدر زندگی سخت و طاقت فرساست؛ الان کلا دارم قر میدم میگم زندگییی بهتر از این نمیشهههه زندگیییییی😔😂💃🏻

یه چیز دیگه ای که خیلی بهترش میکنه اینه که بالاخره حرفی رو که مدت طولانی ای تو دلم نگهش داشته بودم زدم و خودمو از اورتینکام خلاص کردم... و واقعا خوشحال ترم

و همچنینننننن چند روز پیش یه جوری از خودم دفاع کردم طرف مقابلمو وادار به سکوت کردم😔😂👍🏻 گودرتمندددددددد

باشه ولی آبشار جاذبه>>>>>>

میبلللللل دیپررررر استننننن بیل سایفر بهترین ویلنننننننن الکس برنامه ای واسه فصل سوم نداره؟🗿

وبلاگم زیادی کویره👍🏻

کامبک ایتزی رو اصلا دوست نداشتممممم بگذریم که لیا هم نبود و جاش واقعا خالی بود... آخه یعنی چییی محتوای آهنگش چی بود؟ یجی یه طوری میگفت لتس ترن ایت آپ ناو گفتم واو قراره به کجا برسهههه و چی بود؟ بورن تو بیییی بورن تو بییی بورن تو بی عاااححح؟ بورن تو بی عاح؟🗿💔

بعد بقیه ترکا هم چنگی به دل نزدن... از سولوها هم فقط ران اوی و بلاسام رو دوست داشتم، خیلی ناامید شدم🤝🏻 تا چشایر همه چی خیلی خوب بود از بعد چشایر دیگه‌...

خلاصه که راضیم از همه چی😔✌🏻

(نباید انقدر مگامایند رو میفهمیدم...)

Comments
۰
posted on 27 , 1402 Dey . Views ۲۹
قابلیت کامنت دهی برای این پست در حال حاضر قفل است
Made By Farhan Temp.No5