Coeur Bleu

Dadaism#20

Dadaism#20

وقتی میگم دچار بحران شخصیتی شدم یعنی اینکه با کسایی همذات پنداری میکنم که مطمئنم اگه همو ملاقات کنن از هم متنفر میشن + علایقم کلا وایبای متفاوتی دارن👌🏻

اوکی تقریبا دارم میفهمم چرا هری پاتر انقدر طرفدار داره😂😭 هرچند از خود هری خوشم نمیاد

اسنیپ رو خیلی دوست دارم و همینطور سیریوس بلک رو🥲🥲

عاشق وقتاییم که برف میاد...

دیگه کم کم داریم به عید نزدیک میشیم؛ شوق عید رو دارم🥲😂 سال جدیدههههههه حاجی فیروزمممم سالی یه روزمممم وای یکی از دلخوشیام اینه که برم مردمو نگاه کنم که دارن چیزای سفره هفت سین رو میخرن

صبح مثل چی سرده ظهر گرمه آدم نمیدونه کاپشن بپوشه یا نه🗿👍🏻

شبا رو دوست دارم، کاش میشد همیشه شبا بیدار بمونیم صبحا بخوابیم

فکر نمیکردم بازیگر خوبی باشم

Comments
۰
posted on 3 , 1402 Esfand . Views ۳۱
قابلیت کامنت دهی برای این پست در حال حاضر قفل است
Made By Farhan Temp.No5