Coeur Bleu

چالش قلم جادویی

چالش قلم جادویی

اگه یه روزی بهت این فرصت داده میشد که کتاب زندگیتو بزارن جلوت و هر چیزی که توش نوشته شده رو پاک کنن و بگن بیا این قلم خودت بنویسش چی مینوشتین توش؟ (به سوالا جواب بدین )

 

 

 

1)دوست داشتی اسمت چی باشه؟

همین اسم خودمو دوست دارم *-*

 

2)دوست داشتی پدر و مادرت کس دیگه ای باشن؟

نه *-*

 

3)دوست داشتی کجا زندگی کنی؟

شاید فرانسه

 

4)دوست داشتی تو چجور خونه ای زندگی کنی ؟ (محیط خونه منظورمه )

خونه ویلایی رو به دریا، که توش آرامش داشته باشم و بتونم رویاپردازی کنم و بنویسم

 

5)دوست داشتی چه شکلی می بودی؟ (هر چیزی که تو ظاهرتون میتونه باشه )

ظاهرمو دوست دارم *-*

 

 

 

6)دوست داشتی تو چه رشته ای تحصیل میکردی؟

احتمالا ادبیات

 

7)دوست داشتی ایندت چه شکلی میشد ؟

آینده؟

تو کاری که دوست دارم موفق باشم

 

8)دوست داشتی چه اخلاقیاتی داشته باشی و چه اخلاقیاتی نداشته باشی؟

انقدر خجالتی نباشم و یکم جسور باشم

انقدر مهربون نباشم

 

9)دوست داشتی چه مهارت هایی داشتی؟

ساز زدن و موسیقی *-*

 

10)به نظرت اگه خودت تقدیرتو مینوشتی از اینی که الان هستی بهتر میشد وضعت؟

نمیدونم.. من نمیدونم چی برام بهتره چی بدتر

 

11)به نظرت میتونی خلاف اونچه که برات تقدیر شده رفتار کنی؟

این چیزیه که خدا برام خواسته و نوشته

 

12)از موقعیتی که الان داری راضی هستی یا دوست داشتی واقعا این قلم دست تو بود و تو تقدیر میکردی؟

راضیم.. از خودم راضیم

 

13)به نظرت چه زندگی خوبه؟ تعریفت از زندگی خوب چیه؟

زندگی ای که بتونی آرامش داشته باشی و کسی کاری به کارت نداشته باشه

 

 

منبع

Comments
۰
posted on 13 , 1401 Aban . Views ۱۴۲
قابلیت کامنت دهی برای این پست در حال حاضر قفل است
Made By Farhan Temp.No5