Coeur Bleu

چالش زندگی به شرط چاقو

چالش زندگی به شرط چاقو

فرض کن یه بیماری لاعلاج گرفتی و دکتر ها جوابت کردن و بهت گفتن فقط چند ماه زنده میمونی و تو تنها کسی هستی که اینو میدونه و بقیه اینو نمیدونن...

 

از مطب دکتر میای بیرون و :

 

اون لحظه ای که دکتر بهت گفت چند وقت بیشتر زنده نیستی چه حسی بهت دست داد؟

ترس... نگرانی... اضطراب... اینکه زندگیم به پایان رسیده ولی کار من اینجا نه!

 

الان که تو این شرایطی کلماتی که برات معانی خاصی داشتن ایا تغییری کردن؟ تعریفت از مرگ و زندگی..... خانواده و دوست.... ارزو...

فقط میتونم بگم خانواده مهم ترین دارایی هر انسانیه و تنها آدمایین که هرطوری باشی کنارتن...

 

چیکار میکنی تو این فرصت باقی مونده؟

یه پیامی مینویسم میگم اینو برای چند نفر بفرستین اگه نفرستین من میمیرم :/

 

چه کارهایی بوده که میخواستی بکنی ولی حالا دیگه نمیتونی؟

دلم میخواست با چتر از هواپیما بپرم پایین

موج سواری کنم... برم خونه مردم دزدی😔🤝🏻

 

چه پشیمونی هایی داری؟

اشتباهات ناخواسته...

 

 

چیزی هست که بخوای جبرانش کنی؟

بذار نگم

 

 

کسی هست که بخوای ببینیش؟

نه

 

 

دلت برای چیا تنگ میشه؟

لذت قدم زدن زیر برف و بارون

صدای موج دریا

لذت موقعی که کتاب جدید میخرم

کتابخونه...

 

چجوری میخوای به اطرافیانت بگی؟ اصن دوست داری بهشون بگی؟ یا دوست داری بی خبر بری؟

دوست دارم بی خبر برم

 

 

 

جایی هست که بخوای بری ؟ دوست داری تنها بری یا با کسی بری؟

تنها باشم...

 

 

 

از ادما دوری میکنی؟ یا بیخیال رفتار میکنی؟

دوری میکنم...

 

 

 

منبع

Comments
۰
posted on 21 , 1401 Bahman . Views ۸۶
قابلیت کامنت دهی برای این پست در حال حاضر قفل است
Made By Farhan Temp.No5